ОРГАНИЗАТОР


 

МЕСТО ПРОВЕДЕНИЯ

НСК Олимпийский

 

 


ГЕНЕРАЛЬНЫЙ СПОНСОР

Аналітичний звіт

29 листопада – 1 грудня 2012 року, втретє, відбулись виставковий фестиваль для майбутніх батьків «Я буду Мамою!» і виставка-форум інноваційних методів оздоровлення «Імунітет».

Організатор: компанія «ТЕХЕКСПО»

Підтримка: Міністерство охорони здоров’я України (захід офіційно зареєстрований МОЗ України)


СТАТИСТИКА:

  • Експозиція виставок зайняла площу 1900 кв. метрів.
  • Кількість відвідувачів склала 4 338 чол.
  • Загальна кількість учасників виставок – 145 компаній.
  • Інформаційне висвітлення заходів забезпечували журналісти 47 ЗМІ.

До уваги відвідувачів були представлені товари для дітей, мам і вагітних жінок; продукти здорового і дієтичного харчування; послуги консультаційно-діагностичних центрів і центрів здоров’я, центрів народної і нетрадиційної медицини та ін.

Як завжди,  важливою частиною виставок стала програма заходів.

  • Соціальний партнер Фестивалю Перша українська онлайн-спільнота мам «Світ Мам» організував для матусь серію заходів. Увазі мам був запропонований майстер-клас «Дочки-Матері», а також семінари, під час яких обговорювались теми правильної підготовки до партнерських пологів, розвиток малюка ще до його народження, догляд за новонародженими.  
  • Генеральний ТВ-партнер Фестивалю програма «Легко бути жінкою» (Перший Національний телеканал) провів творчі зустрічі «Чи легко бути жінкою нового покоління», «Самореалізація жінки», під час яких відбулась телезйомка програми.
  • Відомий жіночий фестиваль «Аніма» підготував майстер-класи, де експерти фестивалю «Аніма» ділились з жінками секретами привабливості, розповідали як наповнити своє життя яскравими фарбами і стати більш привабливою для чоловіків, як побудувати щасливе життя після пологів.
  • Також в програмі відбулись семінари і майстер-класи від партнерів і учасників Фестивалю: «Флаймама» (Flymama), Азбука для родителей, центр «Софія» та ін. Вони розказали як правильно доглядати за малюком, як харчуватись мамі, яка годує, як підвищити імунітет, як з малюком легко налагодити побут, розкрили секрети астрології для дітей і батьків та багато іншого.

Заходи вели сімейні психологи, акушери-гінекологи, педіатри, перинатальні психологи, астрологи і досвідчені мами.


На відвідувачів і гостей виставок чекали призи і подарунки від компаній-учасниць виставок: I'M-Lifе, CHUDO-DNEVNIK, Центр развития семьи «София», Астрологическая Мастерская КАЛАНТАРОВОЙ, «Женский Журнал «Здоровье», Flymama, Мэйлина, Экония, ГУДФУД, Jardin cosmetics.


Своїми враженнями про виставку поділились її учасники…

Тетяна Шевчук, бізнес-партнер, компанія «Органо Голд»

Виставка продуктивна, корисна. Виставка для нас – це нові знайомства, нові контакти для співпраці, розширення бази клієнтів, просування нашої компанії і, безумовно, нові бізнес-партнери. Під час виставки ми зробили презентацію нашого продукту у форматі шоу. До нас завітав тринадцятикратний чемпіон книги рекордів Гіннеса. Гадаю, що не тільки нам була корисна виставка, але й ми були корисні виставці, ми збагатили людей позитивними емоціями, корисною кавою, чаєм і вітамінами. І самі отримали заряд енергії для того, щоб в майбутньому розвиватись в Україні. Щиро вдячні!

Анна Зубчевська, жіночий психолог, ТМ «Чудо-дневник»

Я перший раз на подібній виставці. Я приємно вражена тим, що сьогодні вагітних жінок цікавлять теми, що, майже п’ять років тому, були абсолютно закриті для нашого суспільства. Це й відносини з чоловіком під час вагітності, відношення до кар’єри протягом вагітності. Зараз сам період вагітності сприймається як час для самореалізації і саморозвитку. Саме в ці дев’ять місяців жінка може максимально приділити собі увагу і передивитись, так би мовити, всю програму у своїй голові. Заходи, що проводяться в рамках виставки, дають можливість жінкам знайти відповіді на багато питань. Я дуже вдячна організаторам!

Марія Майська, начальник відділу маркетингу, компанія «Укрвата», ТМ «Білосніжка»

Ми перший раз беремо участь у виставці, присвяченій саме мамам. У нас залишились дуже приємні враження, все сподобалось, тому що ми не тільки просунули нашу торговельну марку, але й познайомились із своєю цільовою аудиторією – матусями. Зрозуміли, що нам необхідно ще допрацьовувати, який товар їм пропонувати. Тому організаторам велике спасибі. Сподіваємось, що наступного року ми знову будемо брати участь.

Ярослава Геращенко, керівник центру розвитку сім`ї «Софія»

Виставка хороша. В плані організації все сподобалось, все чітко, все в терміни. Трохи було менше людей в будні дні, але у вихідний – людей багато, відчувається активність, приходить цільова аудиторія. І ще один плюс. Це те, що був зроблений спеціальний закритий майданчик для проведення семінарів для мам, це дуже зручно.

Андрій Бурачек, Кедем Київ, ексклюзивний дистриб’ютор ізраїльської фірми Herbs of Kedem

Ми не перший раз беремо участь у виставках, але в цій – вперше. Виставка хороша, сподобалась організація, кількість відвідувачів. Хотілось би залучити більше клієнтів. Бажаю організаторам розвитку та успіху!

Ірина Землянухіна, комерційний директор, компанія «Аксімед»

Організація нам дуже сподобалась. Ми набули багато важливих контактів представників медичних центів. В майбутньому будемо обробляти ці контакти, зв’язуватись з цими компаніями, розвивати співпрацю. Сподіваюсь на участь в майбутніх виставках.


ОФІЦІЙНИЙ ФОТОГРАФ ВИСТАВОК: Наталія Ландарь

Фотограф – це та людина, яка перетворює моменти на спогади, людина, яка знає, як зупинити миті, зробити їх реальними і відчутними.

Сімейна і дитяча фотозйомка Весільна зйомка, лав-сторі Художній портрет, портфоліо Зйомка інтер’єрів та архітектури Промислова фотозйомка


СОЦІАЛЬНИЙ ПАРТНЕР: Перша в Україні онлайн-спільнота мам «Світ Мам» за підтримки HUGGIES

ГЕНЕРАЛЬНИЙ ТЕЛЕВІЗІЙНИЙ ПАРТНЕР: «Легко бути жінкою» (програма Першого Національного телеканалу)

ТЕЛЕВІЗІЙНИЙ ПАРТНЕР: «Моя дитина»


 

ПАРТНЕРЫ: