ОРГАНИЗАТОР


 

МЕСТО ПРОВЕДЕНИЯ

НСК Олимпийский

 

 


ГЕНЕРАЛЬНЫЙ СПОНСОР

16-18 травня 2012 року, вдруге, в Києві відбулись:
Організатор Підтримка Генеральний спонсор конференції
компанія «ТЕХЕКСПО» Міністерство охорони здоров’я України компанія «Санофі Пастер»

СТАТИСТИКА:
  • Експозиція виставок зайняла площу 1 800 кв. метрів.
  • Кількість відвідувачів склала 5 487 чол.
  • Загальна кількість учасників виставки і конференції - 143 компанії.
  • Географія учасників: Україна, Угорщина, Литва, Росія, Пакистан, Польща. 
  • Експоненти (учасники із стендами) – 123 компанії.
  • Загальна кількість конференцій, семінарів, майстер-класів – 58 заходів.
  • Підтримку виставкам і конференціям надали 15 державних і галузевих громадських організацій.
  • Інформаційне висвітлення заходів забезпечували журналісти 37 ЗМІ.

Увазі відвідувачів були представлені товари для дітей, матусь і вагітних жінок; продукти здорового харчування; послуги консультаційно-діагностичних центрів і центрів здоров’я, центрів народної і нетрадиційної медицини та багато іншого.
 
Як і минулого року, особливу увагу Оргкомітет приділив організації ділової і розважальної програми та надав відвідувачам можливість безпосередньо взяти участь у різноманітних заходах.
 
Завдяки партнерам в рамках програми відбулись:
Організатори конференції:  Міністерство охорони здоров’я України (МОЗ України), Національна медична академія післядипломної освіти ім. Шупика, Український центр наукової медичної інформації та патентно-ліцензійної роботи МОЗ України, Українське товариство фахівців з імунології, алергології та імунореабілітації (УТІАІ), Національний медичний університет ім. O.O. Богомольця, Львівський національний медичний університет ім. Данили Галицького, Львівський науково-дослідний інститут епідеміології та гігієни МОЗ України, Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія».
  • Конференція «Актуальні питання народної і нетрадиційної медицини: здоров’я та довголіття».
Організатори конференції: Державне підприємство «Комітет з питань народної та нетрадиційної медицини Міністерства охорони здоров’я України», ВГО «Асоціація спеціалістів з народної та нетрадиційної медицини України», Київський медичний університет Української асоціації народної медицини, Українська асоціація рефлексотерапії і медичної акупунктури.
Організатор форуму: Українське товариство целіакії
  • Соціальний партнер «Перша в Україні онлайн-спільнота «Світ Мам» розробив цілу серію пізнавально-розважальних заходів для мам. Це семінари, дискусійні клуби на теми харчування під час вагітності, догляду за новонародженими, як підготувати придане для малюка, а також показ мод, боді-арт для майбутніх матусь і майстер-класи з рукоділля.
Вперше на виставці відбувся симфонічний концерт спеціально для майбутніх мам.
  • Розвиваючий партнер «Фестиваль Аніма» підготував свою авторську програму і запросив до участі кращих українських психологів, спеціалістів з ефективних комунікацій, які провели такі майстер-класи:
    • «Психологічний вік батьків: діти та особисте життя дорослих».
    • «Про що нам не розповідали в школі. Материнство та інтимні м’язи». 
    • «Як допомогти дитині розкрити свій потенціал? Що необхідно знати батькам про дітей цифрової ери?». 
    • «Дитяча фотографія – матусина творчість». 
    • «Таємниці великих коханок світу».
    • «Як психологічно і фізіологічно налаштувати себе на материнство». Цей майстер-клас організований разом з ТВ-партнером – шоу «Легко бути жінкою» (керівник проекту Лариса Дроздова). 
  • Ведучий ранкового шоу на телеканалі «1+1» Павло Богарад презентував авторську програму оздоровлення FitWell
  • Також в програмі відбулись семінари і майстер-класи від медичної мережі «Добробут», проекту «Флаймама» (Flymama), «Азбуки для родителей», видавництва «Зелений Пес», присвячені питанням догляду за малюками, вихованню новонароджених, як мамі легко налаштувати побут, навчитись піклуватись про себе та ін.
  • Для розваг дітей працював майданчик спортивно-творчого табору «ЕкстреМал».
 
Вперше на відвідувачів і гостей виставок чекали призи від учасників. Протягом всіх трьох днів розігрувались подарунки, надані компаніями: 
■ Chicco ■ Виробник лінії одягу для вагітних "2 ЛЬВА"® ■ База відпочинку "СССР 5 звезд" ■ Baby Rockers ■ Видавництво «Едіпрес» ■ Масажний салон «HEALTHY  JOY» ■ Видавничий дім «АРТ-Комплекс» ■ Дитячий клуб «Атюдики» ■ Інститут Системної Медицини ■ Магазин «Дитяча Шафа» ■ Хелсивей ■ Aquason ■ Парк «Київська Русь»
 
Частина призів продовжувала розігруватись з 21 по 25 травня з 10:00 до 11:00 в прямому ефірі Першого Національного телеканалу в шоу-програмі «Легко бути жінкою» (керівник проекту Лариса Дроздова).
 

Своїми враженнями про виставку поділились учасники і партнери:

Олександра Лабунцева, менеджер проектів Інституту клітинної терапії
Радує те, що на виставці представлені різноманітні послуги і товари як для майбутніх матусь, так і для мам, які вже мають діточок. Сподобалось, що тут організовані цікаві лекції для майбутніх мам і, наскільки ми встигли помітити, мами із задоволенням їх відвідують, все уважно слухають і навіть занотовують. Хочеться відмітити, що на виставці була присутня аудиторія, яка нас цікавить і, в цілому, ми залишились задоволені свої участю.
 
Лариса Дроздова, директор творчого об’єднання розважальних і пізнавальних програм, продюсер шоу «Легко бути жінкою», Перший Національний телеканал
Я вважаю, що виставка «Я буду Мамою!» є корисною і необхідною для майбутніх мам. Звісно, що зараз, в епоху розвитку технологій, мами можуть почерпнути необхідну для себе інформацію в Інтернеті. Але, насправді, ніщо не замінить «живе» спілкування. Це незабутній стан, обмін енергією, що не замінять ніякі технології. Мені дуже сподобалась організація фестивалю, все було чітко, зрозуміло, надавалась будь-яка допомога, що була необхідна.
 
Катерина Барбаш, редактор онлайн-спільноти «Світ Мам»

Ми беремо участь у виставці вже другий рік поспіль. Онлайн-спільнота «Світ Мам» - це перша в Україні онлайн-спільнота мам, що активно розвивається в Інтернеті, а такі виставки допомагають нам придбати нові контакті, знайти нових партнерів. Також, завдяки виставці, у нас є можливість запрошувати мам «вийти» з Інтернету в реальний світ і зустрітись «наживо». Це можливість «живого» спілкування для наших мам. Цього разу ми знову залишись задоволені участю.


Детальну інформацію про виставки і заходи, будь ласка, дивіться на сайтах


ПІДТРИМКА: Міністерство охорони здоров’я України
 
ГЕНЕРАЛЬНИЙ СПОНСОР КОНФЕРЕНЦІЇ: компанія «Санофі Пастер»
 
 
РОЗВИВАЮЧИЙ ПАРТНЕР: Фестиваль «Аніма»
 
ПАРТНЕР ЗОНИ КОМФОРТУ ДЛЯ МАМ: Швейна майстерня YULIA MISCHENKO
 
 

Офіційний каталог виставки  
Аналітичний звіт  

 


 

ПАРТНЕРЫ: